Thuisgebruik artikelen zoeken

Ik krijg de foutmelding “licentiesleutel of activeringscode is al geactiveerd” of "licentiesleutel is te vaak geactiveerd”

Probleem

  • U ontvangt een foutbericht bij een poging om een serienummer of activeringscode op de ESET website te activeren

Over het activeren:

  • U hoeft maar 1 keer uw activeringscode of Licentiesleutel te activeren. Wanneer u de software opnieuw installeert of installeert op een nieuwe computer, moet u de software activeren met de licentiesleutel.

  • Activatie problemen hebben vaak te maken met een verlopen licentie: Wanneer verloopt mijn ESET licentie?

ANTWOORD:

Als u een van de foutmeldingen ontvangt, terwijl het activeren op onze website is gelukt en u de licentiegegevens heeft gekregen. Volg dan de onderstaande stappen.

U moet nu uw ESET product activeren. Om dit te doen, volgt u onderstaande stappen:

  1. Upgrade naar de laatste versie van uw product.
  2. Activeer mijn Windows ESET product met een licentiesleutel.

  3. Controleer of uw ESET product correct update. Hoe weet ik of mijn Windows ESET product correct update?

Ik heb mijn licentiegegevens niet

Als u uw licentiegegevens niet meer heeft, klik dan hier om deze opnieuw te versturen.

Als u het probleem nog niet kunt oplossen, neem dan contact op met de ESET klantenservice

Behoefte aan persoonlijke ondersteuning in Nederland?

Ook als je geen huidige ESET klant bent staan onze support medewerkers voor je klaar om jouw systeem te herstellen, te optimaliseren en te beveiligen. Bel 0184-647730 om vandaag nog een afspraak te maken met de ESET klantenservice! Of vul het online formulier in!



Behoefte aan persoonlijke ondersteuning in België?

Onze support medewerkers staan voor u klaar. Vul het online formulier in om met de ESET klantendienst in België in contact te treden en wij nemen binnen de 24 uren contact met u op (tijdens de bureeluren)!